SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski „Vogue” uruchamia oficjalne profile na Facebooku i Instagramie

Wystartowały oficjalne kanały komunikacji polskiej edycji magazynu „Vogue” na Facebooku i Instagramie. Spółka Visteria, będąca wydawcą pisma, szykuje się do premiery pierwszego wydania, ale nie ujawnia żadnych szczegółów.

Oprócz sesji zdjęciowych i zapowiedzi kolejnych wydań, na profilach publikowane będą fotografie obrazujące kulisy pracy redakcji. Na Instagramie pojawiło się już zdjęcie z asystentką działu mody Martą Zaczyńską, prezentujące sesję zdjęciową, która trafi do pierwszego numeru pisma.

- Kiedy polski „Vogue” pojawi się w kioskach? I kiedy wystartuje Vogue.pl? Tego jeszcze nie mogę zdradzić. Mogę tylko powiedzieć, że niedługo (i to serio serio). Za to zupełnie oficjalnie donoszę, że dziś wystartowały nasze profile na Facebooku i Instagramie. Zapraszam wszystkich serdecznie do polubienia i śledzenia - będziemy wrzucać fajne archiwalne materiały, ciekawostki z życia redakcji, zdjęcia z sesji, zajawki tekstów, które pojawią się niebawem na www i w papierze - informuje Hanna Rydlewska, szefowa działu reportaż w "Vogue'u".

Dwujęzyczna strona internetowa Vogue.pl ma wystartować równocześnie z polską wersją pisma. Pokieruje nią jako wydawca Hanna Rydlewska. Ostatnio była ona szefową newsroomu Gazeta.pl, a w przeszłości m.in. wicenaczelną portalu naTemat.pl.

Wydawca nie ujawnia żadnych informacji związanych z datą premiery „Vogue Polska”. Skład redakcyjny jest już zamknięty, cały czas trwa intensywna praca nad pierwszym numerem, który zadebiutuje w 2018 roku.

Licencja na wydawanie polskiej wersji pisma została udzielona przez Condé Nast International na pięć lat spółce Visteria. Po upływie tego czasu może być - na wniosek firmy - przedłużona. Wydawcą polskiej edycji „Vogue’a” jest Katarzyna Kulczyk.

Redaktorem naczelnym magazynu jest Filip Niedenthal, a jego zastępczynią - Joanna Lorynowicz, długoletnia wicenaczelna „Twojego Stylu”. Dyrektorem artystycznym został Łukasz Aksamit (ostatnio „Glamour”, w przeszłości był także szef artystyczny magazynów „A4” i „Viva! Moda”), działem kultury pokieruje natomiast Anda Rottenberg (kuratorka sztuki, w latach 1993-2001 dyrektor Galerii Sztuki Zachęta).

Szefową działu mody została Daniela Agnelli (redaktorka i konsultantka zajmująca się modą - była m.in. dyrektor mody w arabskiej wersji „Vogue’a”), która poprowadzi go we współpracy ze stylistką Karoliną Gruszecką (wcześniej m.in. w „Elle”). Za dział urody ma odpowiadać Katarzyna Straszewicz.

Magazyn ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. Dyrektor zarządzającą wydawnictwa została Justyna Markiewicz, dotychczas wicedyrektor w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, natomiast działem reklamy pokieruje Monika Wdowiak, była dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska.

W listopadzie ub.r. Visteria opublikowała na facebookowym profilu ankietę dla użytkowników, która miała pomóc w ustaleniu ceny magazynu. Czytelnikom w formie sondażu dano do wyboru trzy opcje ceny magazynu: 14,90 zł, 16,90 zł i 19,90 zł. Pytano także, ile pieniędzy miesięcznie czytelniczki wydają na inne kobiece pisma i proszono o wskazanie ich tytułów. Która cena ostatecznie zostanie wybrana, tego na razie nie wiadomo. Jednakże podczas wrześniowego spotkania przedstawicieli domów mediowych z wydawcą, zapewniano, że cena pisma nie będzie zaporowa.

 

Dołącz do dyskusji: Polski „Vogue” uruchamia oficjalne profile na Facebooku i Instagramie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babcia Mówi
Jeżeli teraz Vogue uruchamia oficjalny profil fb to na jakim profilu fb zamieścili jesienią ankietę? Fejkowym?
odpowiedź
User
KOCIO
Dlaczego tak mało komentarzy ?... czy temat VOGUE .. nie kreci ? ... przykurzony ? ... dlaczego tak cicho .... szkoda :-( ....
odpowiedź
User
bla
Dlaczego tak mało komentarzy ?... czy temat VOGUE .. nie kreci ? ... przykurzony ? ... dlaczego tak cicho .... szkoda ....
No ale o czym tu dyskutować, co komentować? że profile w portalach społecznościowych mają? to dobrze, niech mają. ja też mam :) Jak się ukaże pierwszy numer polskiej edycji, ruszą dyskusje. A może temat VOGUE w ogóle ludzi w Polsce nie kręci, poza jakąś grupką, która na tym chce zarobić? moment na wejście Vogue do Polski był dawno, ale przespano sprawę.
odpowiedź