Rusza kampania zabawek Nerf (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowejserii zabawek Nerf. Akcje zainaugurował event z udziałem gwiazd iich dzieci.
Kampania Nerf reklamuje wprowadzaną właśnie do sprzedaży serięzabawkowych wyrzutni. Akcja jest skierowana przede wszystkim dochłopców w wieku 6-12 lat. Kampanię rozpoczęła impreza pod hasłem"Nerf dwu pokoleń", w której gwiazdy telewizji i muzyki (m.in. AnnaPopek, Jacek Borkowski, Marek Kościkiewicz, Aleksandra Nieśpielak,Anna Ibisz, Ewa Gawryluk i Liroy) wzięły udział ze swoimidziećmi.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat,Cartoon Network, Jetix, Jetix Play, Zig Zap), prasie (magazyny dladzieci, tytuły sportowe i komputerowe) oraz internecie (serwisydziecięce). Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce namaj i listopad - przygotowała agencja Uproar!, natomiast media napotrzeby akcji zakupił dom mediowy Universal McCann, któryprzygotował również kreację internetową.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania zabawek Nerf (wideo)