Rusza kampania zabawek Nerf (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowej serii zabawek Nerf. Akcje zainaugurował event z udziałem gwiazd i ich dzieci.
Kampania Nerf reklamuje wprowadzaną właśnie do sprzedaży serię zabawkowych wyrzutni. Akcja jest skierowana przede wszystkim do chłopców w wieku 6-12 lat. Kampanię rozpoczęła impreza pod hasłem "Nerf dwu pokoleń", w której gwiazdy telewizji i muzyki (m.in. Anna Popek, Jacek Borkowski, Marek Kościkiewicz, Aleksandra Nieśpielak, Anna Ibisz, Ewa Gawryluk i Liroy) wzięły udział ze swoimi dziećmi.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Jetix Play, Zig Zap), prasie (magazyny dla dzieci, tytuły sportowe i komputerowe) oraz internecie (serwisy dziecięce). Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce na maj i listopad - przygotowała agencja Uproar!, natomiast media na potrzeby akcji zakupił dom mediowy Universal McCann, który przygotował również kreację internetową.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania zabawek Nerf (wideo)