SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Actimela. Akcja podkreśla, że wzmacnia on naturalną odporność dzieci.

Startująca właśnie kampania reklamowa Actimela informuje, że 70 proc. odporności pochodzi z brzucha, podkreślając jednocześnie, że ten produkt wzmacnia ją u najmłodszych. Przekaz jest skierowany do rodziców, którzy przez cały rok dbają o zdrowie swoich dzieci. Kampania przebiega pod hasłem "365 dni".




Akcja przez cały wrzesień jest prowadzona w stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania '365 dni' Actimela (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl