BETC-Havas globalną agencją kreatywną Danone
Agencja BETC-Havas wygrała trwający dziewięć miesięcy przetarg koncernu Danone (właściciel takich marek, jak Actimel, Danio, Actimel, Evian) na globalną obsługę kreatywną.

Danone przeprowadził dziewięciomiesięczny przetarg reklamowy, aby znaleźć nową globalną agencję kreatywną dla kategorii produktów mlecznych, roślinnych i wody przy wsparciu firmy konsultingowej R3.
Wszystkie główne sieci kreatywne zostały zaproszone do złożenia ofert. Wstępna lista ponad 10 agencji we wszystkich sieciach została zawężona do trzech finalistów: Wunderman Thompson, BBDO i BETC-Havas. Zwycięzcą okazała się ta ostatnia.
BETC-Havas będzie wspierać Danone we wszystkich kategoriach i pracować dla wszystkich jego globalnych markach, takich jak m.in. Aptamil, Alpro, Activia, Actimel, Danone, Danonino, Yopro, Evian.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- W ramach naszej strategii Renew Danone chcieliśmy spojrzeć świeżym okiem na nasz ekosystem agencji kreatywnych. Zmiana partnera nastąpi wraz ze zmianą modelu operacyjnego mającego na celu zapewnienie większej spójności i synergii naszych kategorii i naszych marek na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że BETC i sieć Havas pomogą nam krok po kroku zmienić sposób, w jaki angażujemy się w kontakt z naszymi konsumentami na całym świecie i kontynuować budowanie kultowych marek - komentuje Veronique Penchienati, zastępca dyrektora generalnego w Danone.
Dołącz do dyskusji: BETC-Havas globalną agencją kreatywną Danone