Rusza cykl "Profesjonaliści Wólczanka"
Wólczanka promuje swoją najnowszą kolekcję jesień-zima cyklem "Profesjonaliści Wólczanka". Jego bohaterami będą przedstawiciele różnych zawodów, na co dzień wybierający do pracy koszule Wólczanki.
- #Profesjonaliści Wólczanka to cykl, który od jakiegoś już czasu żyje swoim życiem w naszych kanałach social media. Przedstawiamy w nim interesujących ludzi, zafascynowanych swoim zawodowym życiem - profesjonalistów przeróżnych zawodów, którzy wybrali koszule Wólczanki - tłumaczy założenie cyklu Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marki. - Zauroczeni autentycznością naszych bohaterów, ich naturalną siłą, wiarygodnością i różnorodnością - zaprosiliśmy ich do tworzenia naszej kampanii na sezon jesień zima 2019/2010, w której stali się autentycznymi twarzami marki Wólczanka - dodaje Jarzynka.
Ośmioro klientów w kampanii Wólczanki
Spośród kilkudziesięciu uczestników projektu #Profesjonaliści marka wytypowała ośmioro bohaterów do kolejnej odsłony cyklu. Są to: malarz Marcin Telega, prawnik Gabriela Lenarczyk, pisarz Max Czornyj, ilustratorka Paulina Kielar, florysta Jacek Batko trenerka personalna Adrianna Palka, oraz właściciele sklepu z kapeluszami Karolina i Kasza i Boris Gall
Wymienieni profesjonaliści zostali zaproszeni przez markę do wzięcia udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej, promującej kolekcję marki na sezon jesień-zima 2019. Jej efekty będzie można oglądać na witrynach butików w całej Polsce oraz kampanii Wólczanki w prasie i internecie.
Sesji autorstwa Agnieszki Rzymek towarzyszą krótkie filmy, w których każdy z bohaterów opowiada o swojej pracy i definiuje, czym jest dla niego profesjonalizm. Ich autorem jest Grzegorz Łach.
Dołącz do dyskusji: Rusza cykl "Profesjonaliści Wólczanka"