Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców
Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności.
Wprowadzone przez Adform rozwiązanie obejmujące obszar identyfikacji użytkowników znajduje swoje potwierdzenie w najnowszych wynikach sprzedażowych. Przychody grupy wydawców, którzy zdecydowali się na implementację identyfikatorów 1st Party, wzrosły nawet o 20%, a oparte były o 3-krotny wzrost wolumenów kliknięć w środowisku Safari. Reklamodawcy natomiast notują 2-krotny wzrost wskaźnika CTR oraz 4-krotny wzrost wolumenu wskaźnika CPC.
W skali globalnej Adform poszerza współpracę o kolejne grupy wydawnicze w celu odbudowy podstaw programatycznej identyfikacji, która ma na celu dostarczać skalowalną, efektywną i spersonalizowaną komunikację reklamową przy wzroście atrakcyjności powierzchni reklamowej wydawców. To rozwiązanie jest pierwszą rzeczywistą odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób działać będzie branża reklamowa po wycofaniu wsparcia dla identyfikatorów 3rd Party przez przeglądarkę Chrome należącą do Google. Dodatkowo, rozwiązanie to zapewnia alternatywę dla rozwiązań takich gigantów jak Facebook opierających się o kierowanie reklam w środowisku zalogowanych użytkowników.
Jakob Bak, współzałożyciel Adform komentuje: „Odnosząc się do najnowszych oświadczeń Google, nie oznacza ono ani śmierci uniwersalnych identyfikatorów, ani Identyfikatorów 1st Party. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że wsparcie Google w tej sprawie przyspieszyłoby adopcję na rynku, lecz dla większości wydawców posiadających implementacje ‘header-bidding’ i dodatkowo obsługujących różne platformy SSP przy bezpośrednich integracjach DSP/PMP, to w rzeczywistości owo oświadczenie nie zmienia wiele dla branży. Dziś, wielu wydawców udostępnia rozwiązania oparte o identyfikatory 1st Party oraz zalogowanych użytkowników, a wielu z nich korzysta z rozwiązania identyfikacji opracowanego w Adform. W rezultacie to Google staje się mniej konkurencyjne w stosunku do niektórych platform SSP oraz DSP, wzmacniając tym samym pozycję firm zapewniających wsparcie dla tych identyfikatorów”.
Adform z powodzeniem zmodyfikował wszystkie obszary produktowe, aby utrzymać w pełni sprawny i spójny łańcuch wartości, który przekłada się na wzrost przychodów reklamowych bez potrzeby korzystania z identyfikatorów 3rd Party. Jako pierwsza i niezależna platforma reklamowa, łącząca stronę popytową i podażową za pomocą takich narzędzi jak SSP, DSP, serwer reklamowy oraz DMP, Adform FLOW zapewnia pełną elastyczność przy zakładaniu kampanii oraz ich emisję na podstawie dowolnego typu identyfikatora bez priorytetyzowania jednego kosztem innych. Adform FLOW to przejrzystość 100% opłat technologicznych, danych i kosztów mediowych – zweryfikowanych przez niezależnie badanie PwC.
Bak kończy, mówiąc: „Ostatnie oświadczenie Google w obszarze prywatności daje wgląd w ich plany i to, czego nie planują robić, kończąc tym samym ciągnące się spekulacje branży”.
Więcej o Adform FLOW i rozwiązaniu w obszarze identyfikacji użytkowników, przeczytasz na www.adform.com
O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie, modułową, otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wymiernie wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.
Więcej szczegółowych informacji na stronie: www.adform.com
Dołącz do dyskusji: Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców