Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w kwietniu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 28proc.
Sprzedaż ogółem "Twist" w kwietniu 2009 r.wyniosła 160 063 egz. i była o 18 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn"(Axel Springer Polska), który w kwietniu br. sprzedał się w ilości129 796 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 99 387 egz. (spadek o 28 proc.).
kwiecień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 160063 | 135 578 |
Popcorn | 129796 | 87 431 |
Fun Club | 99 387 | 138 105 |
Dziewczyna | 94 377 | 85 225 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 62 596 | 74 166 |
Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większościmiesięczników.
2009 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 160063 | 133535 |
Popcorn | 129796 | 113852 |
Fun Club | 99 387 | 115565 |
Dziewczyna | 94 377 | 94 271 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 62 596 | 67 319 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'