„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.
„Rolnik szuka żony” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,54 mln osób.
Przełożyło się to na 16,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,02 proc. w grupie komercyjnej.
W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku TVP1 w tym paśmie zyskała ponad milion widzów. Wówczas stację śledziło 1,48 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,75 proc. oraz 9,17 proc. udziału. Pokazywała ona wtedy filmy fabularne.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający dotąd w tym paśmie eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, finałowe spotkanie MŚ w siatkówce, „Tylko muzykę” i serial „Kości”, co daje mu jak na razie 19,46 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Lekarze” i „Na językach”; 9,44 proc.), a czwarta - Dwójka („Czas honoru. Powstanie”, felieton „Powstanie - miasto i ludzie” oraz magazyn „Kocham kino”; 5,26 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
Polsat |
3 024 777 |
19,46% |
19,65% |
TVP1 - Rolnik szuka żony |
2 540 971 |
16,35% |
14,02% |
TVN |
1 466 785 |
9,44% |
9,77% |
TVP2 |
818 156 |
5,26% |
4,63% |
„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilku mężczyzn prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i wybierają te, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada Fremantle Media Polska.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów