Robert Lewandowski jako kapitan reklamuje szampon head&shoulders (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego. Akcja - przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i MediaCom Warszawa - obejmuje przede wszystkim telewizję.
W kampanii Robert Lewandowski jest pokazywany jako kapitał drużyny piłkarskiej. Reklamy podkreślają, że na jego barkach spoczywa wiele rzeczy, zarówno odpowiedzialność, jak i odnoszone sukcesy, ale na pewno nie łupież, ponieważ używa szamponu head&shoulders usuwającego - przy regularnym stosowaniu - widoczne oznaki łupieżu.
head&shoulders to kolejna marka z dziedziny pielęgnacji ciała należąca do Procter & Gamble, którą promuje Lewandowski. Piłkarz od ponad czterech lat pojawia się w reklamach maszynek do golenia Gillette. Od jesieni ub.r. jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, użyczył też swojego wizerunku do nowej kampanii Coca-Coli.
Poprzednim znanym Polakiem reklamującym head&shoulders był Krzysztof Ibisz, który w kampanii tej marki wystąpił cztery lata temu.
Nowa kampania head&shoulders będzie prowadzona m.in. w telewizji. Biuro prasowe Procter & Gamble nie odpowiedziało na razie na nasze pytania o szczegóły przebiegu akcji.
Za obsługę reklamową head&shoulders w Polsce odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (kreacja) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski jako kapitan reklamuje szampon head&shoulders (wideo)