Rewolucja w RMF FM
Broker FM jako pierwszy proponuje nowy sposób sprzedaży czasu reklamowego - "Oferta GRP w RMF FM"
GRP to system stosowany dotąd jedynie przez stacje telewizyjne, polegający nie na kupowaniu liczby emisji, lecz na zakupie konkretnej liczby kontaktów widza / słuchacza z reklamą. GRP to rewolucja na rynku radiowym. Dzięki comiesięcznym pomiarom słuchalności można na bieżąco korygować plany dotarcia do wybranej grupy docelowej. Tym samym koszty dotarcia są znacznie niższe, a reklama bardziej skuteczna.
Zasady oferty GRP w RMF FM:
Broker FM - spółka należąca do Holdingu FM, zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego Radia RMF FM, powierzchni reklamowej portalu INTERIA.PL oraz pośrednictwem w sprzedaży innych usług. Powstała w 1997 roku. Laureat nagrody "Pulsu Biznesu" - statuetki "Gazeli Biznesu 2002" przyznawanej najbardziej dynamicznie rozwijającym się polskim firmom oraz dwóch nagród głównych Międzynarodowego Konkursu Marketingowego "Boomerang" za kampanię typu "business to business" "Ankieta" skierowaną do swoich klientów stworzonej przez agencję ART FM (Złoty Znaczek oraz Boomerang w kategorii usługi B2B).
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w RMF FM