Reklamy w Polsacie 11 proc. w górę, najdroższe sylwester, „Mega Hit” i „Pierwsza miłość”
W grudniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 11,1 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy koncercie sylwestrowym, „Mega Hicie” i serialu „Pierwsza miłość”.
Przy sylwestrowym koncercie, który w tym roku Polsat po raz pierwszy będzie transmitował z Gdyni (więcej na ten temat), reklamy kosztują od 15,3 do 49,7 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Oznacza to niewielką podwyżkę w porównaniu z grudniem ub.r., kiedy na reklamę przy takim koncercie trzeba było wydać maksymalnie 48,9 tys. zł.
Wśród seriali najdroższa dla reklamodawców jest „Pierwsza miłość”, przy której reklamy kosztują od 38,5 do 48,3 tys. zł. To znacznie więcej niż przed rokiem, gdy ceny spotów przy serialu wynosiły od 19,3 do 34,9 tys. zł. Z kolei za reklamę przy „Świecie według Kiepskich” trzeba obecnie zapłacić maksymalnie 44,7 tys. zł, czyli aż o 12,8 tys. zł więcej niż rok wcześniej.
W skali roku podrożały też spoty przy poniedziałkowo-wtorkowym cyklu filmowym „Mega Hit”. Teraz kosztują one od 18,3 do 48,4 tys. zł, podczas gdy przed rokiem było to od 27,8 do 35,1 tys. zł.
Mocno wzrosły również ceny spotów w wieczornym paśmie informacyjnym. Obecnie najdroższe reklamy przed „Wydarzeniami” kosztują 44,8 tys. zł (10,6 tys. zł więcej niż przed rokiem), przed serwisem sportowym - 47,3 tys. zł (to więcej aż o 17,3 tys. zł niż w grudniu ub.r.), a przed prognozą pogody - 43,9 tys. zł (12 tys. zł więcej niż rok wcześniej.)
Polsat przedstawił cennik reklamowy na grudzień jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W zeszłym tygodniu swoje oferty marketingowe na przyszły miesiąc udostępniły Telewizja Polska (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Reklamy w Polsacie 11 proc. w górę, najdroższe sylwester, „Mega Hit” i „Pierwsza miłość”