Reklamy Nike, Bakoma i Orange najlepsze w IAB Creative Showcase
W wiosennej edycji konkursu IAB Creative Showcase nagrodzono reklamę Nike Poland przygotowaną przez agencję Brasil. Wyróżnienia otrzymały natomiast reklamy Bakomy (agencja Hand Made) i Orange (agencja MEC Liquid).
Zwycięska reklama Nike przygotowana przez agencję Brasil pod hasłem „ Eksplozja Szybkości” wspierała wprowadzenie na rynek nowego buta piłkarskiego tej marki. Z kolei reklama Bakomy promowała nowy jogurt - Fruciaki, a Orange - zachęcała do przeniesienia numeru do tej sieci.
Zwycięskie projekty - spośród 10 zgłoszonych - wybrało jury złożone z ekspertów z branży interaktywnej, działów marketingu oraz domów mediowych. Zasiadali w nim Mariusz Majewski, Olgierd Cygan, Dominik Komar, Bartłomiej Buczkowski, Tomasz Rzepniewski, Agnieszka Krochmalska, Piotr Kowalczyk, Grzegorz Krzemień, Maciej Nowicki, Wiktor Goliszek, Tomasz Bonek, Barbara Stawarz, Marcin Maj, Magdalena Szmidt, Marek Staniszewski, Mateusz Drzewosowski, Paweł Sala, Krzysztof Bieniowski, Karolina Sudwoj-Nogalska i Łukasz Tręda.
- Oceniając prace zgłoszone do wiosennej edycji Creative Showcase, widać, że większość kreacji ma charakter interaktywny. Dzięki temu umożliwiają użytkownikom samodzielne poruszanie się po prezentowanych materiałach lub przynajmniej proste podejmowanie decyzji. Drugą charakterystyczną rzeczą jest powszechne zastosowanie wideo - opisuje Olgierd Cygan, na co dzień CEO i managing partner w agencji Digital One. - Czy wykorzystanie interakcji oraz filmu gwarantuje sukces? Nie zawsze. Narzędzi nie można używać tylko dla samego ich użycia. Na koniec dnia liczy się percepcja odbiorców, zapamiętanie przekazu oraz chęć podążenia dalej za marką - podkreśla Cygan.
Kolejne edycje IAB Creative Showcases ą organizowane przez IAB Polska co kwartał. Celem konkursu jest promowanie innowacyjności i kreatywność polskich reklam internetowych.
Dołącz do dyskusji: Reklamy Nike, Bakoma i Orange najlepsze w IAB Creative Showcase
reklamuje bank :)