Reebok ujednolici identyfikację wizualną
Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych.
Nowe znaki firmowe mają odzwierciedlać charakter marki, w której moda krzyżuje się z fitness.
Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych. Pierwsza kolekcja, na której znajdziemy nowe logo Vector dostępna będzie w tym miesiącu.
Logo Vector zostało zaprojektowane na bazie klasycznego logo Reeboka, które powstało ponad 50 lat temu. Pierwszy raz zostało użyte w 1992 roku i od tego czasu było wielokrotnie przekształcane i wykorzystywane głównie na flagowych kolekcjach Reeboka.
Nowe logo to zaktualizowana, subtelna i nowoczesna wersja oryginalnego znaku.
Marka nie informuje, kto odpowiada za projekt nowej identyfikacji wizualnej.
Znak Delta, który pierwszy raz pojawił się w 2011 roku, wciąż będzie występował na wybranych produktach, w tym na kolekcjach CrossFit i UFC.
Dołącz do dyskusji: Reebok ujednolici identyfikację wizualną