Rebranding stacji Statoil na Circle K potrwa rok, będzie reklamowany pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”
Proces wymiany obecnych oznaczeń stacji paliwowych Statoil na Circle K zacznie się w maju br. i potrwa około 12 miesięcy. Będzie wspierany kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.
Rebranding stacji Statoil na Circle K wynika z decyzji ich właściciela - koncernu Alimentation Couche-Tard, który przejął tę sieć w 2012 roku, mając już ponad 15 tys. stacji i sklepów Circle K. Firma postanowiła ujednolicić wizerunek swoich wszystkich stacji.
W ub.r. rebranding Statoil na Circle K ruszył w kilku innych krajach m.in. państwach skandynawskich, na Litwie, Łotwie i w Estonii.
U nas wiosną ub.r. firma Statoil Fuel & Retail Polska zmieniła nazwę na Circle K Polska. Natomiast rebranding na stacjach zacznie się w maju, w pierwszej kolejności nastąpi uroczysta zmiana oznaczeń na stacji przy siedzibie firmy w Warszawie. Potem marka Circle K zastąpi Statoil na wszystkich 357 stacjach w całym kraju. Cały proces ma potrwać około 12 miesięcy - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Krystyna Antoniewicz-Sas, rzeczniczka prasowa i dyrektor działu komunikacji Statoil Fuel & Retail Polska.
W maju zacznie się kampania reklamowa wspierająca rebranding. Będzie prowadzona pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.
Firma Circle K Polska nie podaje kosztów wymiany oznaczeń na jej stacjach.
Dołącz do dyskusji: Rebranding stacji Statoil na Circle K potrwa rok, będzie reklamowany pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”
O matko... Dłużej się nie dało?