SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rankomat z nowym dyrektorem marketingu

Do zespołu zarządzającego rankomat.pl, porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych dołączył Łukasz Wyrzykowski. Objął stanowisko chief marketing officer (CMO) i w tej roli będzie kierował pracami departamentu marketingu. 

Łukasz WyrzykowskiŁukasz Wyrzykowski

Jako CMO bg, Łukasz Wyrzykowski jest odpowiedzialny za nadzór nad całym obszarem marketingu multiporównywarki, w tym za strategię marketingową, zarządzanie marką, procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, user experience oraz projekty wspierające rozwój biznesu.

Łukasz Wyrzykowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i reklamie. Większość swojej kariery poświęcił branży finansowej. Był m.in. marketing managerem w firmie pośrednictwa finansowego Expander, towarzystwie ubezpieczeniowym Allianz oraz firmie leasingowej DLL (grupa Rabobank). Pełnił także funkcję senior brand managera w grupie ubezpieczeniowej Aviva. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów UX (UX-PM) i ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń platform i aplikacji mobilnych.

- Jestem bardzo zadowolony, że dołączam do zespołu rankomat.pl – niekwestionowanego lidera rynku porównywarek oraz jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów ubezpieczeniowych w Polsce. Praca dla tak silnej marki jest nie tylko przyjemnością, ale także wyzwaniem zawodowym. Jestem przekonany, że razem z całym zespołem marketingu rankomat.pl zrealizujemy wiele projektów, które umocnią naszą pozycję na rynku, zwiększą zaufanie klientów i pozytywnie wpłyną na rozwój biznesu – mówi Łukasz Wyrzykowski.
 

Dołącz do dyskusji: Rankomat z nowym dyrektorem marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl