Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak
Nowy program rozrywkowy Polsatu "Ranking gwiazd" śledzi średnio 1,7 mln osób. Format zapewnia stacji 13,45 proc. udziału w rynku. Liderem pasma 19.30 - 20.00 jest jednak TVP1, emitująca "Wiadomości" (4,3 mln widzów, 34,06 proc. udziału).
"Ranking gwiazd" radzi sobie lepiej w komercyjnej grupie docelowej. Program ma w niej 15,43 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów jak dotąd oglądało odcinek programu wyemitowany 13 września - 1,9 mln (14,77 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
AGB Nielsen Media Research | Grupa 4+ | 16-49 | ||
POLSAT | DATA | AMR | SHR% | SHR% |
RANKING GWIAZD | 14-09-2008 | 1686114 | 11,37% | 14,85% |
RANKING GWIAZD | 13-09-2008 | 1902378 | 14,77% | 16,23% |
RANKING GWIAZD | 07-09-2008 | 1678967 | 12,99% | 14,30% |
RANKING GWIAZD | 06-09-2008 | 1459089 | 15,57% | 17,04% |
Średnia | 1681720 | 13,45% | 15,43% |
Polsat w trakcie emisji programu jest stacją czwartego wyboru.
Liderem jest TVP1 ("Wiadomości 34,06 proc. udziału). Druga pozycja
przypada TVN (między innymi "Pogoda" i "Uwaga", 18,35 proc.
udziału), trzecia zaś Dwójce ( programy rozrywkowe, 14,46 proc.
udziału).
Polsat - dzięki "Rankingowi gwiazd" - w dwa pierwsze weekendy września w paśmie 19.30 - 20.00 oglądało ponad 600 tys. osób więcej w stosunku do analogicznego okresu w 2007 roku. Udział w rynku stacji spadł jednak o 2,6 punktu procentowego.
Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu, jest na razie
usatysfakcjonowana wynikami show.
- Emitujemy program w bardzo trudnym paśmie. Widzowie pomału
poznają format, myślę że jego ratingi będą rosły - mówi dla portalu
Wirtualnemedia.pl. Decyzja o kontynuacji "Rankingu gwiazd" zapadnie
jednak dopiero pod koniec sezonu.
"Ranking gwiazd" to format w którym 10 znanych kobiet (gwiazd telewizji, teatru i filmu) odpowiada na trudne, dowcipne a czasami złośliwe pytania. Te same pytania zadawane są wcześniej 100 mężczyznom, a na podstawie ich odpowiedzi tworzone są rankingi, które zostają zaprezentowane w programie. Gwiazdy mogą porównać to, co same o sobie myślą z opinią swoich koleżanek oraz ze swoim wizerunkiem funkcjonującym wśród Polaków. Producentem programu jest firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak