SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak

Nowy program rozrywkowy Polsatu "Ranking gwiazd" śledzi średnio 1,7 mln osób. Format zapewnia stacji 13,45 proc. udziału w rynku. Liderem pasma 19.30 - 20.00 jest jednak TVP1, emitująca "Wiadomości" (4,3 mln widzów, 34,06 proc. udziału).

"Ranking gwiazd" radzi sobie lepiej w komercyjnej grupie docelowej. Program ma w niej 15,43 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów jak dotąd oglądało odcinek programu wyemitowany 13 września - 1,9 mln (14,77 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

AGB Nielsen Media Research Grupa 4+ 16-49
POLSAT DATA AMR SHR% SHR%
RANKING GWIAZD 14-09-2008 1686114 11,37% 14,85%
RANKING GWIAZD 13-09-2008 1902378 14,77% 16,23%
RANKING GWIAZD 07-09-2008 1678967 12,99% 14,30%
RANKING GWIAZD 06-09-2008 1459089 15,57% 17,04%
Średnia
1681720 13,45% 15,43%


Polsat w trakcie emisji programu jest stacją czwartego wyboru. Liderem jest TVP1 ("Wiadomości 34,06 proc. udziału). Druga pozycja przypada TVN (między innymi "Pogoda" i "Uwaga", 18,35 proc. udziału), trzecia zaś Dwójce ( programy rozrywkowe, 14,46 proc. udziału).

Polsat - dzięki "Rankingowi gwiazd" - w dwa pierwsze weekendy września w paśmie 19.30 - 20.00 oglądało ponad 600 tys. osób więcej w stosunku do analogicznego okresu w 2007 roku. Udział w rynku stacji spadł jednak o 2,6 punktu procentowego.

polsat

Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu, jest na razie usatysfakcjonowana wynikami show.
- Emitujemy program w bardzo trudnym paśmie. Widzowie pomału poznają format, myślę że jego ratingi będą rosły - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl. Decyzja o kontynuacji "Rankingu gwiazd" zapadnie jednak dopiero pod koniec sezonu.

"Ranking gwiazd" to format w którym 10 znanych kobiet (gwiazd telewizji, teatru i filmu) odpowiada na trudne, dowcipne a czasami złośliwe pytania. Te same pytania zadawane są wcześniej 100 mężczyznom, a na podstawie ich odpowiedzi tworzone są rankingi, które zostają zaprezentowane w programie. Gwiazdy mogą porównać to, co same o sobie myślą z opinią swoich koleżanek oraz ze swoim wizerunkiem funkcjonującym wśród Polaków. Producentem programu jest firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl