RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)
Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl.
Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. RadioZET.pl (należący do Eurozetu) odwiedziło 5,3 mln internautów, co dało 18,54 proc. zasięgu. Wykonali na stronie 44,17 mln odsłon, a każdy spędził tam przeciętnie 32 minuty i 56 sekund.
Eska.pl (Grupa Radiowa Time) zanotowała 5,09 mln użytkowników, 18,15 mln odsłon oraz 3 minuty i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a RMF24.pl (Grupa RMF) - 4,16 mln użytkowników, 23,86 mln odsłon oraz 6 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania.
W zestawieniu są też inne witryny Eurozetu i Grupy RMF. Do tego pierwszego nadawcy należą Antyradio.pl (w styczniu br. miało 2,27 mln użytkowników i 9,77 mln odsłon) i ChilliZET.pl (2,08 mln użytkowników i 6,31 mln odsłon), a do drugiego - RMF.FM (2,39 mln użytkowników i 8,63 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,26 mln użytkowników i 4,54 mln odsłon) oraz RMFon.pl (959,5 tys. użytkowników i 7,77 mln odsłon). Z tego ostatniego serwisu odwiedzający korzystał średnio aż przez 23 godziny, 21 minut i 57 sekund, co jest związane z jego specyfiką: to player internetowy, który użytkownicy mają uruchomiony w tle innych aktywności.
Na portalu PolskieRadio.pl 2 mln internautów wykonało 9,51 mln odsłon oraz spędzili przeciętnie po 5 minut i 37 sekund, a TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) zanotowało 1,56 mln użytkowników, 4,71 mln odsłon oraz 2 minuty i 10 sekund średniego czasu korzystania. W tym drugim oferowane są odpłatnie podcasty, na koniec ub.r. korzystało z nich 15,5 tys. użytkowników, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
W skali roku RadioZET.pl zyskało 5,99 pkt proc. zasięgu i 19,32 mln odsłon (to odpowiednio 47,7 i 77,7 proc. w górę), a Eska.pl - 2,56 pkt proc. zasięgu i 2,98 mln odsłon (16,8 i 19,6 proc. w górę). W obu serwisach wyraźnie zmalał za to przeciętny czas korzystania przez internautę: na RadioZET.pl o 14 minut i 28 sekund (30,5 proc.), a na Eska.pl o 13 minut i 44 sekundy (77,6 proc.).
Natomiast RMF24.pl osiągnął wzrosty we wszystkich statystykach - zyskał 3,21 pkt proc. zasięgu, 4,47 mln odsłon oraz 29 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (28,3, 23,1 i 8,6 proc. w górę).
Procentowo największe wzrosty zanotowały Antyradio.pl (o 3,62 pkt proc. zasięgu i 4,23 mln odsłon, czyli 83,4 i 76,4 proc.) oraz ChilliZET.pl (o 6,29 pkt proc. zasięgu i 4,71 mln odsłon, a więc 641,8 i 293,3 proc.). W pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania zmalał o 18 minut i 43 sekundy (32,1 proc.), a w drugim aż o 90 minut i 26 sekund (86,2 proc.).
TOKFM.pl przy wzroście zasięgu o 1,68 pkt proc. (44,4 proc.) stracił 118,1 tys. odsłon (2,4 proc.) oraz minutę i 50 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (45,8 proc.). RMF.FM minimalnie zyskał na zasięgu, tracąc 992,6 tys. odsłon i 80 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,3 i 25 proc. w dół).
Z kolei PolskieRadio.pl zanotowało wzrost zasięgu o 0,25 pkt proc. (czyli 3,7 proc.) oraz spadki liczby odsłon o 897,9 tys. (8,6 proc.) i średniego czasu korzystania o 16 sekund (4,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)