SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET, Tok FM i Eska Rock po 40 proc. więcej z reklam, tylko Trójka w dół (TOP10)

W listopadzie br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 40 proc. osiągnęły Radio ZET, Tok FM, Eska Rock i Złote Przeboje Pogoda Warszawa, za to spadek zanotowała Trójka.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w listopadzie Radio ZET (Eurozet) cennikowo zarobiło z reklam 38,5 proc. więcej niż rok wcześniej, a RMF FM (Grupa RMF) - 23,9 proc. więcej. Jeszcze większe wzrosty wpływów reklamowych zanotowały Tok FM (Agora), Eska Rock (Grupa Radiowa Time) oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa (Agora) - odpowiednio 37,8, 44,4 i 46,9 proc. Natomiast RMF Classic (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż o 130 proc. więcej niż przed rokiem.

>>> Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

Z kolei przychody reklamowe Jedynki (Polskie Radio) zwiększyły się w skali roku o 20,1 proc. Natomiast w przypadku Eski Wrocław wzrosły o 9,2 proc., a w przypadku Eski Poznań (obie stacje należą do Grupy Radiowej Time) - o 31,2 proc.

>>> Rekordowy wynik Radia Złote Przeboje i RMF Maxxx

Jedyną rozgłośnią z czołówki, która zanotowała spadek cennikowych przychodów reklamowych, jest Trójka (Polskie Radio). Stacja zarobiła z reklam 3,1 proc. mniej niż przed rokiem.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
  XI.2012 XI.2011
RMF FM 101 169 420 zł 81 663 620 zł
Radio ZET 72 044 355 zł 52 023 350 zł
Program III Polskiego Radia 13 211 940 zł 13 751 280 zł
Program I Polskiego Radia 7 797 020 zł 6 492 180 zł
Tok FM 6 162 900 zł 4 470 660 zł
Eska Rock 5 777 300 zł 4 001 150 zł
Eska Wrocław 4 974 674 zł 4 555 248 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa 4 974 471 zł 3 385 232 zł
Eska Poznań 4 583 764 zł 3 494 190 zł
RMF Classic 4 459 662 zł 1 946 383 zł
monitorowane stacje razem 350 126 786 zł 266 569 192 zł


 

Dołącz do dyskusji: Radio ZET, Tok FM i Eska Rock po 40 proc. więcej z reklam, tylko Trójka w dół (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewww
No tak ale Tadziu z kopca cały czas będzie buczał że jest kryzys i strasznie ciężkie czasy
0 0
odpowiedź