Radio ZET nowym liderem w Łodzi, w górę Jedynka i Eska
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Radio ZET (pomimo spadku udziału z 14,2 proc. do 13,7 proc.). Z kolei na drugie miejsce spadło RMF FM (z 15,6 proc. do 13,5 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (z 9,4 proc. do 10,8 proc.). Trzecią lokatę ex aequo zajęła również Trójka (wzrost z 10,1 proc. do również 10,8 proc.).
Łódź | Wszyscy 15-75 | |||
sierpień 2012 : styczeń 2013 | luty 2013 : lipiec 2013 | sierpień 2013 : styczeń 2014 | luty 2014 : lipiec 2014 | |
Radio ZET | 15,0% | 14,2% | 12,2% | 13,7% |
Radio RMF FM | 14,2% | 15,6% | 13,0% | 13,5% |
Jedynka | 9,9% | 9,4% | 10,2% | 10,8% |
Trójka | 8,8% | 10,1% | 10,3% | 10,8% |
Radio ESKA (Łódź) | 9,6% | 7,0% | 10,1% | 10,5% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) | 8,2% | 8,4% | 7,2% | 7,1% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock | 4,7% | 5,8% | 4,3% | 5,5% |
Radio Parada (Łódź) | 4,9% | 5,8% | 3,8% | 4,6% |
Radio TOK FM | 3,3% | 3,2% | 3,8% | 4,4% |
Radio Wawa (Łódź) | 4,9% | 3,7% | 3,2% | 3,2% |
Radio ZET CHILLI | 2,4% | 1,7% | 2,1% | 2,3% |
Radio Maryja | 2,5% | 1,5% | 1,8% | 2,2% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) | 2,0% | 1,8% | 1,6% | 2,1% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,3% | 1,8% | 1,9% | 2,1% |
Radio Plus Łódź | 0,6% | 3,8% | 7,8% | 1,6% |
Polskie Radio Łódź | 3,1% | 3,1% | 2,8% | 1,6% |
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) | 0,0% | 0,1% | 0,7% | 1,0% |
Dwójka | 0,7% | 0,5% | 1,1% | 0,6% |
Czwórka | 0,7% | 0,5% | 0,4% | 0,6% |
Radio Niepokalanów | 0,3% | 0,6% | 0,2% | 0,4% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) | 0,1% | 0,1% | 0,5% | 0,4% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 0,0% | 0,2% | 0,2% | 0,2% |
Radio PiN | 0,5% | 0,4% | 0,3% | 0,2% |
N= | 1 861 | 2 090 | 2 085 | 2 080 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET nowym liderem w Łodzi, w górę Jedynka i Eska