Radio ZET liderem, Polskie Radio Rzeszów do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
Pozycję lidera zajęło Radio ZET (wzrost z 13,4 proc. do 14,3 proc. udziału). Drugie miejsce należało do RMF FM (z 12,5 proc. do 13,1 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Polskie Radio Rzeszów (z 8,6 proc. do 9,8 proc.). Natomiast na czwartej lokacie uplasowała się Jedynka (wzrost z 8,8 proc. do 9,7 proc.).
Rzeszów | Wszyscy 15-75 | |||
marzec 2012 : sierpień 2012 | wrzesień 2012 : luty 2013 | marzec 2013 : sierpień 2013 | wrzesień 2013 : luty 2014 | |
Radio ZET | 13,7% | 13,4% | 19,4% | 14,3% |
Radio RMF FM | 14,6% | 12,5% | 15,8% | 13,1% |
Polskie Radio Rzeszów | 10,5% | 8,6% | 8,9% | 9,8% |
Jedynka | 9,2% | 8,8% | 9,2% | 9,7% |
Trójka | 8,9% | 12,1% | 7,4% | 9,3% |
Radio Złote Przeboje Res 95,7 FM (Rzeszów) | 7,2% | 7,6% | 7,6% | 8,8% |
Radio ESKA (Rzeszów) | 8,9% | 7,3% | 6,4% | 6,5% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 8,9% | 5,6% | 4,9% | 6,0% |
Radio Wawa (Rzeszów) | 4,1% | 4,2% | 5,6% | 5,2% |
Radio VIA (Rzeszów) | 3,9% | 4,3% | 3,0% | 4,5% |
Radio Maryja | 4,0% | 5,5% | 2,6% | 4,2% |
Radio ZET CHILLI | 1,4% | 2,3% | 2,0% | 2,3% |
Dwójka | 0,7% | 0,5% | 1,2% | 2,1% |
Czwórka | 1,7% | 2,3% | 2,3% | 1,9% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 0,8% | 2,6% | 2,5% | 0,9% |
Akademickie Radio Centrum (Rzeszów) | 0,6% | 1,1% | 0,3% | 0,4% |
N= | 608 | 575 | 525 | 527 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET liderem, Polskie Radio Rzeszów do góry