Puste opakowania w kampanii „Podaruj dzieciom słońce” (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania wspierająca akcję „Podaruj dzieciom słońce”. Kampanię – podkreślającą znaczenie pustych opakowań po produktach Procter & Gamble – przygotowały agencje z grupy Saatchi & Saatchi.
Kampania towarzysząca tegorocznej edycji akcji „Podaruj dzieciom słońce” podkreśla, że produkty Procter & Gamble działają nawet wtedy, gdy się skończyły. Taki przekaz ma w niestandardowy sposób zachęcać odbiorców do kupna tych marek, ponieważ część zysku z ich sprzedaży zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom, którymi opiekuje się Fundacja Polsat.
Akcja reklamowa jest prowadzona od września, obejmując telewizję (5 różnych spotów w kanałach z grupy Polsat), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Twój Styl”, „Mam dziecko”, „Tele Tydzień”), internet oraz punkty sprzedaży.
Kampanię przygotowała grupa Saatchi & Saatchi, przy czym za kreacje internetowe odpowiada Saatchi & Saatchi Digital, a za realizację działań w punktach sprzedaży – Saatchi & Saatchi Direct.
Dołącz do dyskusji: Puste opakowania w kampanii „Podaruj dzieciom słońce” (wideo)