Publicis Worldwide Polska zmienia strukturę działu kreacji
Nowe stanowiska creative group heads w Publicis Worldwide Polska objęli Joanna Jezierska, Bartosz Jeglejewski, Paweł Murawski, Agata Janulewska i Tomek Ziemiański.
Jak podano w komunikacie "celem transformacji jest lepszy i łatwiejszy dostęp klientów agencji do wyspecjalizowanych usług, które są w jej ofercie. Jest także odpowiedzią agencji na zmiany, które zaszły na rynku i wymagają nowego podejścia".
Nowa struktura ma opierać się na stworzeniu "samozarządzających się zespołów". Ich liderami będą creative group heads. Będą oni zarządzać 6 osobowymi zespołami składającymi się z kreatywnych.
Nowe stanowiska creative group heads objęli:
Joanna Jezierska - dotychczas senior copywriterka Publicis Worldwide. W reklamie od 2009 roku, wcześniej związana z produkcją filmową. Od 5 edycji jurorka w konkursie Papaya Young Directors, w którym pomaga młodym twórcom wejść do zawodu w branży reklamowej. Absolwentka socjologii i gender.
Bartosz Jeglejewski - w Publicis Worldwide pracujący na stanowisku senior copywriter od maja 2017 roku. Zdobywał nagrody na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Kreatura oraz Golden Arrow.
Paweł Murawski – do tej pory art director i designer. Na początku swojej kariery mocno związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku kariery w reklamie związany z Publicis.
Agata Janulewska - dotychczas senior copywriterka z ponad 10-letnim doświadczeniem również jako strateg kreatywny. Pracowała z klientami z różnych sektorów, w szczególności z obszaru FMCG i branży beauty. W 2011 testowała program European Advertising Certificate (EACA) przed wprowadzeniem go na rynek. Absolwentka filologii polskiej
Tomasz Ziemiański - multidyscyplinarny senior art director w agencji Publicis Worldwide od 2017 roku. Zdobywca nagród na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, MIXX, Effie, Golden Arrow oraz Kreatura.
- Przeorganizowujemy agencję tak, aby klienci byli w jej centrum. Stawiamy na proaktywność, zwinność, szybkość i współpracę. Sercem naszej agencji pozostaje kreacja, a mniejsze multidyscyplinarne i cross-działowe zespoły idealnie sprawdzają się w pracy zdalnej, gdzie nie liczy się praca „od do” ale jej efekty, innowacyjność, kreatywność i nieszablonowe podejście. Będzie nam łatwiej dzielić się wiedzą, budować eksperckość oraz partnerskie relacje wewnątrz agencji, w Grupie i z klientami. Taki model pozwala w pełni wykorzystać możliwości i potencjał Power of One Grupy Publicis, bo do zespołów klienckich możemy płynnie włączać ekspertów z różnych dziedzin - technologii, data science, influence, produkcji i mediów, tworzyć nowoczesne i transformacyjne rozwiązania biznesowe oraz komunikacyjne dla naszych klientów - powiedziała Dagmara Gadomska, managing partner w Publicis Worldwide Polska.
Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide Polska zmienia strukturę działu kreacji