Przysnacki reklamowane jako Chipsy w Kotle Prażone (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji chipsów Przysnacki (produkowanych przez Intersnack Polska) - Chipsy w Kotle Prażone. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, ColorOffOn i Halo Productions.
Spot promujący Przysnacki Chipsy w Kotle Prażone jest utrzymany w rysunkowej konwencji charakterystycznej dla dotychczasowych reklam tej marki chipsów. Przedstawia magiczny świat marki, z którego jeden bohater wybiera się w podróż do miasta.
W reklamie prezentowane są oba warianty Chipsów w Kotle Prażonych: z solą morską oraz o smaku kwaśnej śmietany.
Kampania obejmuje przede wszystkim kina, internet (m.in. YouTube, Facebook, serwisy VoD) oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserowali Hubert Barczak i Jakub Tolak, produkcją zajęło się studio ColorOffOn, a udźwiękowieniem - Halo Productions. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, a za działania w mediach społecznościowych - agencja Feno.
Dołącz do dyskusji: Przysnacki reklamowane jako Chipsy w Kotle Prażone (wideo)