SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” nowym liderem sprzedaży dwutygodników (TOP23)

W lipcu br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników została „Przyjaciółka”. W czołowej dziesiątce prawie wszystkie magazyny straciły, a najbardziej „Naj”. Natomiast wzrost odnotował jedynie „Tele Świat”.

Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 393 236 egz. i w porównaniu do lipca 2012 roku była niższa o 12,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się pismu awansować na pozycję lidera z miejsca trzeciego.

Na drugie miejsce spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 22,48 proc. do 384 063 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął „Show” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego średnia sprzedaż ogółem w lipcu br. spadła o 24,24 proc. i wyniosła 364 996 egz.

Z szóstego na piąte miejsce awansował „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 340 244 egz., po jedynym wzroście w czołowej dziesiątce zestawienia wynoszącym 0,35 proc.

Natomiast na szóste miejsce spadł odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się najbardziej w rankingu, bowiem aż o 49,32 proc. do poziomu 208 470 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma poradnikowe oraz z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazło się jeszcze pismo z programem telewizyjnym oraz tytuł z segmentu real life stores.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

494 500

393 236

393 236

554 750

452 185

448 155

Party Życie Gwiazd

487 178

384 130

384 063

574 155

495 420

495 420

Show

459 945

364 996

364 996

586 565

481 768

481 768

Tina

444 877

362 687

362 687

559 883

447 166

447 166

Tele Świat

482 417

340 244

340 244

494 890

339 073

339 073

Naj

279 954

208 470

208 470

524 923

411 362

411 362

Flesz Gwiazdy & Styl

286 667

203 631

203 147

396 337

315 326

315 326

Pani Domu

247 450

193 409

193 318

342 510

272 607

272 607

Z Życia Wzięte

337 600

185 400

185 400

383 000

219 030

219 030

Viva

262 744

176 760

176 760

262 150

201 166

201 166

TV14

259 933

172 082

172 082

296 622

191 229

191 229

Bravo

219 740

157 881

157 881

263 121

190 300

190 300

Grazia

239 977

152 606

152 456

-

-

-

Takie jest Życie

208 303

112 501

112 501

229 964

132 760

132 760

Sukcesy i Porażki

195 790

107 199

107 199

211 635

126 668

126 668

Relaks

194 980

105 113

105 113

207 473

109 237

109 237

Bravo Sport

129 658

96 336

96 336

139 808

108 857

108 857

Gala (dwutygodnik)

158 497

90 197

89 770

236 640

110 449

110 449

Świat Seriali

138 318

73 312

73 312

169 975

97 930

97 930

Ekran TV

103 481

56 305

56 305

114 030

64 603

64 603

Kaczor Donald

45 000

30 506

30 506

44 867

25 910

25 910

Forum (dwutygodnik)

50 122

22 049

22 049

-

-

-

Medical Tribune

20 000

13 125

13 123

20 000

15 747

15 745

 

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” nowym liderem sprzedaży dwutygodników (TOP23)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łon Lajn
Ach ten rynek magazynów, sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie, onlajn może się schować.
odpowiedź