Cztery agencje w przetargu reklamowym Intermarché
W rozpoczętym w połowie marca przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną sieci hipermarketów, o budżet walczą cztery agencje. Marketer nie zdradza ich nazw.
Grupa Muszkieterzy, do której należy Intermarché, do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym zaprosiła pięć agencji, chęć i możliwość uczestnictwa potwierdziły zaś cztery. Postępowanie jest kilkuetapowe.
- Obecnie jesteśmy w trakcie pierwszego etapu a ostateczne rozstrzygnięcia planujemy na koniec maja 2018r. - informuje portal Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterzy.
Tegoroczną wielkanocną kampanię reklamową marki przygotowały Hand Made i Imperia Film.
W Polsce Intermarché ma 230 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu reklamowym Intermarché