Przemysław Wzorek dyrektorem marketingu Telewizji Puls
Przemysław Wzorek, dotychczasowy manager ds. rozwoju i badań w Telewizji Puls, został nowym dyrektorem marketingu spółki.
Przemysław Wzorek

Na nowym stanowisku Przemysławowi Wzorkowi podlegają bezpośrednio działy badań i analiz, promocji, PR, grafiki i internetu.
Stanowisko dyrektora marketingu Telewizji Puls było nieobsadzone od czasu odejścia w lutym br. Jacka Osadnika (poza marketingiem odpowiadał on też za rozwój spółki).
Przemysław Wzorek pracuje w Telewizji Puls od lipca 2011 roku. Wcześniej związany był z domami mediowymi Starcom, MediaCom i ZenithOptimedia Group.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w czerwcu br. wyniósł 3,37 proc. (zobacz szczegółowe dane).
Personalia
Dołącz do dyskusji: Przemysław Wzorek dyrektorem marketingu Telewizji Puls