SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prudential w kampanii szuka swoich przedwojennych klientów (wideo)

W rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej Prudential pokazuje spadkobierców przedwojennych polis wystawionych przez firmę w Polsce. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Starcom, Optizen Labs i Next.

Nowe reklamy towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential pokazują dwie osoby, których dziadkowie przed II wojną światową wykupili w nim polisy. Oboje bohaterowie zgłosili się teraz do firmy i po weryfikacji danych otrzymali wypłatę tych świadczeń.

Prudential działał w Polsce do wybuchu II wojny światowej i wystawił wtedy 4,6 tys. polis na życie. Spadkobiercom części ubezpieczonych firma wypłacił odszkodowania  w latach 50. i 60. oraz po 2000. roku, jednak nadal nie udało się odnaleźć potomków 2,7 tys. przedwojennych klientów.

Firma na polski rynek wróciła przed rokiem i w pierwszej dużej kampanii reklamowała Premiopolisę „Start w życie” (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa ma charakter wizerunkowy. - Historie naszych prawdziwych klientów pokazują, że zawsze spełniamy swoje obietnice, nawet jeśli zostały złożone ponad 75 lat temu - przekonuje Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce. - Wciąż będziemy poszukiwać spadkobierców naszych przedwojennych polskich klientów - zapowiada.

Listę tych osób ubezpieczyciel opublikował w swoim anglojęzycznym serwisie internetowym wraz z informacjami po polsku dla ich spadkobierców i osób znających ich los. Ponadto na facebookowym kanale Prudential Polska pojawiła się zakładka historieprudential.pl oraz udostępniono bezpłatną aplikacją mobilną (na systemy iOS i Android). Akcja obejmuje też reklamy w telewizji oraz prasie (tygodniki i miesięczniki - wydania papierowe i wersje elektroniczne).

- Chcemy zaprezentować kolejnych spadkobierców, których, mamy nadzieję, odnajdziemy dzięki naszej kampanii i ogłoszeniom. Prawdziwy bohater mówiący o spełnieniu obietnicy przez markę to dowód wiarygodności firmy - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.

Kampania potrwa do wakacji. Jej koncepcję kreatywną opracowała agencja Brain, działania w internecie prowadzi agencja Next, aplikację mobilną przygotowała firma Optizen Labs, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Prudential w kampanii szuka swoich przedwojennych klientów (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dr
chciałbym uwierzyć że to robią z dobrego serca... ale jakos o dziwo nie mogę. kasa... do mnie to nie przemawia.
odpowiedź
User
Tomasz
Akcja zasługuje na uznanie. Jednakże patrząc na listę osób ubezpieczonych ma się nieodparte wrażenie, że jest ona wymuszona a nie dobrowolna. Wynika ona z tego, że większość osób to osoby pochodzenia żydowskiego a więc ubezpieczyciel nie ma wyboru. Jedynie należy się cieszyć, że spadkobiercy otrzymają jakieś pieniądze, lecz w innych okolicznościach mogliby jedynie oglądać listę.
odpowiedź
User
Spiski wszędzie
Idąc tropem wypłacania tylko osobom pochodzenia żydowskiego można założyć, że wypłacaliby tylko tym osobom. A to nie jest prawdą. I jeszcze coś - na liście osób połowa wygląda na żydowskich obywateli POLSKI. Nie szukajmy wszędzie spisków...
PS A czy nasz "narodowy" ubezpieczyciel nie ubezpieczał aby przed wojną mienia i życia również żydowskich obywateli II RP???
odpowiedź