Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas.

Bohaterowie drugiej odsłony kampanii reklamowej „Mam czas” znajdują chwilę dla siebie nawzajem – czy to przy pieczeniu aromatycznych pierników, robieniu łańcucha choinkowego, czy strojeniu choinki. Stało się to możliwe za sprawą przydatnego pomocnika domowego, czyli robota sprzątającego, kupionego dzięki pożyczce w Providencie.
Działania w ramach kampanii reklamowej Provident Polska objęły telewizję i internet oraz potrwają do 25 grudnia 2023 r.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.
Dołącz do dyskusji: Czas motywem przewodnim kampanii świątecznej Providenta