„Prosto z Havany” - konkurs marki Havana Club
Wystartowała kampania promocyjna rumu marki Havana Club pod hasłem „Prosto z Havany”. Akcja obejmuje konkurs dla internautów, a jego obsługą zajmuje się agencja XConcept.
Nagrodą główną jest wyjazd na Kubę - ojczyzny orzeźwiającego Mojito, a nagrodami drugiego stopnia specjalne zestawy barmańskie od Havana Club.
Akcja promocyjna potrwa od 14 kwietnia do 13 lipca br., a jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Havana Club wśród pełnoletnich konsumentów oraz zaangażowanie ich w komunikację z marką. Uczestnicy konkursu muszą przygotować pocztówkę w aplikacji dostępnej na Facebookowym fanpage’u marki Havana Club.
Nagrodami w konkursie są zestawy do przyrządzania Mojito, a na autora najbardziej kreatywnej pracy czeka wycieczka na Kubę wraz z osobą towarzyszącą.
Wsparcie komunikacyjne zapewnią działania w social media oraz akcje w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny oraz całościową obsługę konkursu odpowiada agencja XConcept.
Dołącz do dyskusji: „Prosto z Havany” - konkurs marki Havana Club