Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną, Play z Bednarkiem i Orange z Sercem i Rozumem najlepiej pamiętane
Spośród reklam telewizyjnych emitowanych w kwietniu najbardziej lubiane są spoty Prince Polo, Coca-Coli i McDonald’s oraz Plusa. Natomiast najbardziej w pamięć widzów wryły się reklamy Play z Kamilem Bednarkiem oraz Orange z Sercem i Rozumem.
Reklamę wafelków Prince-Polo pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś” (obejrzyj ją i przeczytaj więcej o całej kampanii) jako jedną z ulubionych spośród spotów emitowanych w kwietniu wskazało 39 proc. osób zapytanych przez Ipsos na zlecenie domu mediowego Lowe Media. 35 proc. badanych polubiło spot Coca-Coli promujący wspólną ofertę z McDonald’s, a 28 proc. - reklamę sieci Plus z prezenterem Polsatu Maćkiem Rockiem (zobacz ją).
W pierwszej piątce najbardziej lubianych spotów z kwietnia znalazły się jeszcze reklamy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim i Rexony z hasłem „Możesz więcej”. Drugą piątkę utworzyły spoty Hochlandu, Fiata Pandy, Kamisu, reklama Opla Astra z polskimi piłkarzami Borussi Dortmund (obejrzyj ją) i spot Praktikera z Maciejem Gajwerem (zobacz go).
Z kolei najlepiej zapamiętane zostały reklamy Play, w których w kwietniu występowali Kamil Bednarek i Czesław Mozil, promując Play na Kartę (obejrzyj to). Kolejne miejsca zajęły spoty Orange (z udziałem Serca i Rozumu, którzy w kwietniu reklamowali taryfę „Bez ograniczeń” - zobacz to), produktów „Pomysł na...” Winiar, Knorra i Coca-Coli. W pierwszej dziesiątce znalazły się też emitowane od końca kwietnia reklamy NJU.mobile, nowej taryfy prepaidowej Orange, z udziałem sympatycznego animowanego bohatera (obejrzyj je).
W sondażu wzięło udział 1007 osób w wieku powyżej 16 lat mieszkających w miastach.
Dołącz do dyskusji: Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną, Play z Bednarkiem i Orange z Sercem i Rozumem najlepiej pamiętane