Prawdziwe podróże z Rainbow Tours
Rozpoczyna się kampania 'Prawdziwe Podróże' komunikująca ofertęwycieczek egzotycznych biura podróży Rainbow Tours.
Kampania "Prawdziwe Podróże" ma za zadanie komunikowanie napolskim rynku oferty biura obejmującej wycieczki egzotyczne - m.in.do Indii, Kenii i na Kubę oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Rozpocznie się 15 lipca i będzie trwała miesiąc, obejmując prasęoraz outdoor w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Katowice,Kraków, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Białystok, Toruń, Rzeszów,Lublin, Olsztyn oraz Kielce.
Pomysł na kampanię bazuje na wykorzystaniu na layoutachpopularnych skojarzeń z promowanymi krajami - kubańskich cygar,orientalnego piękna tancerek indyjskich oraz bliskości dzikiejnatury w Kenii.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa S4. Planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Po stronie Agencji S4 znalazło się opracowanie strategiikomunikacji, zakup i dobór mediów, opracowanie komunikacji do biursprzedaży oraz przygotowanie ogłoszeń prasowych. S4 pracuje równieżnad stworzeniem strategii oraz badaniami jakościowymi odnośniemarki Rainbow Tours.
Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nadprowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales &Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działaniarealizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - accountexecutive, Marcin Samek - senior strategic planner, AnnaJaroszyńska - junior strategic planner, Dominik Wąsik - artdirector. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom, który zajął się częścią outdoorową. Za zakup powierzchnireklamowej w prasie odpowiada Rainbow Tours.
Dołącz do dyskusji: Prawdziwe podróże z Rainbow Tours