„Prawdziwa egzotyka" reklamuje Rainbow Tours (wideo)
Pod hasłem „Prawdziwa egzotyka" wystartowała nowa kampania reklamowa Rainbow Tours. Akcję przygotowały Fat Baby i Blueway com.
Celem kampanii jest pokazanie na czym polega prawdziwa, egzotyczna przygoda. W komunikacji przedstawiono esencję charakteru danego kraju, rdzenną kulturę oraz prawdziwą pasję odkrywania egzotycznych terenów.
Kampanię spaja prosty elementy graficzny, który pojawia się przy charakterystycznych elementach w użytych fotografiach. Element w postaci litery „R” pochodzi z logotypu firmy i wkomponowany jest w ramkę sygnetu Rainbow Tours.
Kampania obejmuje ogólnopolską telewizję, internet, radio, outdoor oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours i w biurach podróży sprzedających oferty różnych touroperatorów.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.
Dołącz do dyskusji: „Prawdziwa egzotyka" reklamuje Rainbow Tours (wideo)