"Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu
Rutinoscorbin (produkowany przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) wchodzi w sezon jesienno-zimowy z nową kampanią, Została ona przygotowana przez Saatchi & Saatchi, VMLY&R i Publicis Media.
Od 14 września w telewizji można zobaczyć najnowszy spot, który jest elementem jesienno-zimowej kampanii marki Rutinoscorbin. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Pozytywna siła Rutyny”.
Koncept kreatywny opiera się na podkreśleniu, że Rutinoscorbin to nie suplement, a lek łączący w sobie dwa uzupełniające się składniki: rutozyd oraz witaminę C.
Kampanię telewizyjną (spoty 30 i 15 sekund) wesprą działania digitalowe.
Za koncept odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od 2015 roku wspiera GSK w pracach strategicznych i kreatywnych dla marki Rutinoscorbin. Działania digitalowe zostały przygotowane przez agencję VMLY&R, media zakupił Publicis Media.
Dołącz do dyskusji: "Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu
Myślę, że będzie szybki remontaż.