SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu

Rutinoscorbin (produkowany przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) wchodzi w sezon jesienno-zimowy z nową kampanią, Została ona przygotowana przez Saatchi & Saatchi, VMLY&R i Publicis Media.

Od 14 września w telewizji można zobaczyć najnowszy spot, który jest elementem jesienno-zimowej kampanii marki Rutinoscorbin. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Pozytywna siła Rutyny”.

Koncept kreatywny opiera się na podkreśleniu, że Rutinoscorbin to nie suplement, a lek łączący w sobie dwa uzupełniające się składniki: rutozyd oraz witaminę C.

Kampanię telewizyjną (spoty 30 i 15 sekund) wesprą działania digitalowe.

Za koncept odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od 2015 roku wspiera GSK w pracach strategicznych i kreatywnych dla marki Rutinoscorbin. Działania digitalowe zostały przygotowane przez agencję VMLY&R, media zakupił Publicis Media.

Dołącz do dyskusji: "Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axel
Strategicznie bardzo źle. Rozumiem, że strategia zachęcałą do przesunięcia legala, "żeby było coś innego", ale to wprowadza uczucie krótkiej nie-wiadomo-o-czym reklamy. Zainteresowanie po legalu spada.

Myślę, że będzie szybki remontaż.
0 0
odpowiedź