POS Media Poland promuje Velvet w Realu i Tesco
Firma POS Media Poland prowadzi w hipermarketach Real i Tescokampanię promocyjną ręczników papierowych Velvet. Nośnikami akcjisą naklejki z uśmiechniętymi słonikami.
Kampania promocyjna ręczników papierowych Velvet whipermarketach Real i Tesco ma charakter emocjonalny, opierając siękreacji przedstawiającej uśmiechniętego słonika. Akcja obejmujenaklejki, z których główna znajduje się w miejscu ekspozycjiartykułów tej marki, a pozostałe - w kształcie kropli wody - doniego prowadzą. Działania promują rozszerzone portfolio Velvet, doktórego wprowadzono m.in. ręcznik umożliwiający dzięki częstszejperforacji jego oszczędniejsze użytkowanie.
Akcja, prowadzona przez firmę POS Media Poland, potrwa do połowymaja.
Dołącz do dyskusji: POS Media Poland promuje Velvet w Realu i Tesco