'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w czerwcu 2009roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Fun Club" w czerwcu 2009 r.wyniosła 130 104 egz. i była o 27 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twist"(Wydawnictwo Bauer), który w czerwcu br. sprzedał się w ilości 113066 egz. (wzrost o 0,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się"Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażąogółem na poziomie 99 857 egz. (spadek o 20 proc.).
czerwiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
FunClub | 130 104 | 102 133 |
Twist | 113 066 | 112 827 |
Popcorn | 99 857 | 123 756 |
Dziewczyna | 92 040 | 136 719 |
13Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 66 549 | 86 512 |
Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.
2009 | ||
czerwiec | maj | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Fun Club | 130 104 | 106 941 |
Twist | 113 066 | 137 276 |
Popcorn | 99 857 | 103 379 |
Dziewczyna | 92 040 | 89 305 |
13 Magazyn SzczęśliwejNastolatki | 66 549 | 59 542 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Popcorn' w dół o 20 proc. - zyskuje 'Fun Club'