Ponad pół miliona zł zapłaci Warszawa za promocję na rowerach miejskich
Władze Warszawy zawarły z firmą Nextbike Polska umowę, na mocy której stolica będzie promowana na rowerach miejskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Współpracę nawiązano bez wcześniejszego przetargu.
Współpraca władz Warszawy z Nextbike Polska obejmuje prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich. Do działań tych mają być wykorzystywane tzw. "skrzydełka" ekspozycyjne.
Współpracę nawiązano bez przetargu. Umowa została zawarta w tzw. trybie zamówienia z wolnej ręki. Władze miasta tłumaczą, że zrobiono tak z uwagi na to, że Next Bike jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego.
Kontrakt opiewa na kwotę 487,8 tys. zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Ponad pół miliona zł zapłaci Warszawa za promocję na rowerach miejskich