Ponad 500 tys. klientów internetu Multimediów. Telewizja cyfrowa przegoniła analogową
Sieć Multimedia Polska na koniec marca br. miała już 828 tys. abonentów. Liczba klientów telewizji cyfrowej przegoniła już liczbę abonentów telewizji analogowej, a z internetu korzysta ponad 500 tys. użytkowników.
Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 31 marca br. wyniosła 827,5 tys. Było to o 0,18 proc. więcej niż rok wcześniej.
Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,66 proc. do 339,3 tys. i była po raz pierwszy niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 341,7 tys. klientów, co oznacza wzrost o 19,48 proc.
Z kolei o 6,4 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec marca br. korzystało z niego już 513 tys. klientów Multimediów.
| Liczba abonentów na koniec | |
Usługa | I kwartału 2013 | I kwartału 2014 |
Multimedia ogółem | 826 000 | 827 500 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Telewizja analogowa | 384 139 | 339 350 |
Telewizja cyfrowa | 285 961 | 341 656 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Internet | 482 113 | 512 967 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Usługi głosowe | 285 379 | 288 478 |
w tym telefonia abonencka | 262 642 | 270 814 |
Wirtualnemedia.pl | ||
RGU na koniec okresu | 1 538 696 | 1 559 279 |
Spółka miała też 288,5 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 270,8 tys. klientów telefonii, co oznacza wzrost o 3,11 proc.
Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec marca br. to ponad 1,559 mln, czyli o 1,34 proc. więcej względem stanu na koniec września ub.r. 298,4 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,5 tys. z trzech.
Dołącz do dyskusji: Ponad 500 tys. klientów internetu Multimediów. Telewizja cyfrowa przegoniła analogową