Potrzebna agencja mediowa dla Polskiej Akcji Humanitarnej
Polska Akcja Humanitarna zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową. Budżet dla dwuletniej umowy ramowej to 1,8 mln zł.

Wybrana przez Polską Akcję Humanitarną agencja mediowa będzie dla niej pracować 2 lata. Zajmie się m.in. opracowaniem strategii mediowej, zarekomenduje zestaw mediów do poszczególnych kampanii oraz będzie kupować media w imieniu PAH.
Aby dana agencja mogła zawrzeć umowę ramową, będzie musiała pomyślnie wykonać ćwiczenie przetargowe. PAH dopuszcza wybór kilku agencji do współpracy.
Postępowanie przetargowe będzie przebiegać w dwóch etapach. Etap I będzie obejmować ocenę ofert pod względem kompletności dokumentów przetargowych i spełnienia kryteriów minimalnych oraz ocenę merytoryczną zgodnie z kryteriami wyboru. W wyniku oceny z etapu I komisja przetargowa, w terminie 14 dni kalendarzowych od
otwarcia ofert, zaprosi do udziału w etapie II maksymalnie 3 firmy. W II etapie agencje zostaną poproszone o wykonanie ćwiczenia i tabel cenowych, i na tej podstawie zostaną wybrane zwycięzcy postępowania.
Budżet dla 2-letniej umowy ramowej wynosi 1,8 mln zł. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 7 lipca.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja mediowa dla Polskiej Akcji Humanitarnej