Polskie sklepy Lidla generują dla całej sieci 5 proc. przychodów
Sklepy Lidl Polska osiągnęły w ubiegłym roku przychód w wysokości 8,3 mld zł. To 5 proc. globalnych przychodów firmy należącej do niemieckiej Grupy Schwarz, która ma w swoim portfolio także sieć Kaufland.
W ubiegłym roku Grupa Schwarz zanotowała sprzedaż w wysokości 104,3 mld euro, czyli o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody sklepów Lidl wyniosły natomiast 81,2 mld euro, o 8,8 proc. więcej rdr.
Lidl nie podaje wartości sprzedaży w sklepach porównywalnych (like for like). Do końca tego roku planuje mieć w Polsce ponad 700 placówek (obecnie prowadzi ich ponad 670). Jak podaje "Rzeczpospolita" Lidl Polska zanotował wzrost wpływów o 14,03 proc. w porównaniu do roku 2017.
Do Grupy Schwarz należy także sieć sklepów Kaufland. W skali globalnej przychody marki wzrosły w ubiegłym roku o 1,6 proc., do 22,6 mld euro. Przychody Kaufland Polska Supermarkety wyniosły w zeszłym roku 9,9 mld zł, o 3,3 proc. mnij niż w roku 2017.
Dołącz do dyskusji: Polskie sklepy Lidla generują dla całej sieci 5 proc. przychodów