Polska Press chce powalczyć z Pudelkiem i Plotkiem. Szykuje serwis o showbiznesie
Polska Press Grupa, która jesienią ub.r. uruchomiła portal horyzontalny i.pl, pracuje nad serwisem internetowym o tematyce showbiznesowej. Miałby nim pokierować Sławomir Kowalski, były szef działu Gwiazdy w „Super Expressie” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Jak ustaliliśmy, do serwisu mają przejść niektóre osoby związane dotąd z „Super Expressem”. Ostatnio rozstały się z nim dziennikarki Aneta Nowosińska, Sylwia Banachewicz i Martyna Piotrowska, pracujące dla rozrywkowej sekcji portalu se.pl.
Sławomir Kowalski „Super Expressie” pracował przez 27 lat. Od 2008 r. kierował działem Gwiazdy, z redakcji odszedł w lutym, obecnie przebywa na urlopie. Kowalski nie komentuje sprawy dalszych planów zawodowych. Od marca w „SE” zastąpiła go Longina Stempurska, dotychczasowa wiceszefowa działu.
Nie wiadomo na razie, kiedy serwis plotkarki Polska Press ruszy ani pod jaką nazwą będzie działać.
- Polska Press Grupa konsekwentnie rozbudowuje swoje serwisy internetowe i wydania oraz poszerza ich portfolio - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Paczyński, rzecznik prasowy Polska Press Grupy, pytany o nowy serwis. - Nieprzerwanie prowadzimy prace nad różnymi projektami rozwojowymi, o których będziemy szerzej informowali w miarę podejmowania decyzji o ich uruchamianiu – dodaje Paczyński.
Polska Press we wrześniu ub.r. uruchomiła portal horyzontalny pod marką i.pl, ale nie miała dotąd własnego serwisu o showbiznesie. Treści o tej tematyce pojawią się w witrynie Telemagazyn.pl, która prezentuje również program stacji telewizyjnych.
Wirtualna Polska z największą liczbą serwisów o show-biznesie
Obecnie każdy portal horyzontalny ma co najmniej jeden serwis o show-biznesie. W Onecie to Plejada, w Gazeta.pl - Plotek, a w Interii - Pomponik. Więcej takich witryn ma Wirtualna Polska, do której należą Pudelek, Gwiazdy.wp.pl, sekcja showbiznesowa o2.pl i Jastrzabpost (wydawcę tego ostatniego WP przejęła w listopadzie ub.r.). Na rynku działają też niezależne serwisy jak np. Przeambitni.pl.
Czy jest miejsce na kolejny serwis? - To dynamiczna branża. Na informacje ze świata show-biznesu zawsze było i będzie zapotrzebowanie, ale na sukces portalu pracuje się latami. To trudna i wymagająca praca, a specjaliści w tej branży są na przysłowiową wagę złota. Ale próbować warto, co pokazuje sukces Jastrząb Post i Wirtualnej Polski - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Nowakowski, redaktor naczelny Jastrzabpost.pl.
- Dobry specjalista, który potrafi zbudować i wyedukować zespół, jest w stanie wygenerować zasięgi, które mogą być konkurencją dla "starych” i doświadczonych graczy na rynku - dodaje.
W styczniu br. najwięcej użytkowników w segmencie miał Plotek, który jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 8,49 mln internautów. Na drugim miejscu znalazł się Pudelek z 7,5 mln odwiedzających (dane Mediapanel).
Dołącz do dyskusji: Polska Press chce powalczyć z Pudelkiem i Plotkiem. Szykuje serwis o showbiznesie