Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony
Firma BSS nawiązała współpracę z hiszpańskim klubem FC Barcelona w zakresie sponsoringu, merchandisingu, brandingu i doradztwa komercyjnego. Współpraca nie ma ograniczeń terytorialnych, a BSS jest jedyną polską agencją, która reprezentuje interesy hiszpańskiego klubu - podkreślono w komunikacie dla mediów.
Agencja BSS podpisała umowę zarówno z klubem, jak i ze spółką-córką Barça Licensing and Merchandising (BLM). BLM jest spółką handlową zależną od FC Barcelony, której udzielono licencji na używanie znaków towarowych, nazw handlowych i innych praw własności przemysłowej i/lub intelektualnej posiadanych przez FC Barcelonę do projektowania, produkcji, dystrybucji i marketingu produktów merchandisingowych, jak również prawa do udzielania licencji na korzystanie z takich praw osobom trzecim.
BSS reprezentuje interesy FC Barcelony
W ramach współpracy agencja BSS jest odpowiedzialna m.in. za: prezentowanie i komercjalizację pakietów sponsorskich klubu; doradzanie klubowi w zakresie tworzenia nowych pakietów i rozwoju nowych działań komercyjnych/świadczeń, które mogłyby być zawarte w pakiecie sponsorskim; inicjowanie kontaktu i pomoc w negocjacjach pomiędzy zainteresowanymi licencjobiorcami a BLM.
- Reprezentowanie interesów takiej marki, jak FC Barcelona to zarówno wyróżnienie, jak i zaszczyt. BSS ma przyjemność współpracować z Dumą Katalonii od 2013 roku - zauważa Damian Raciniewski, właściciel firmy BSS - Sprzedaż praw do wizerunku piłkarzy FC Barcelony, do jej barw, nazwy, logotypu, to duża satysfakcja dla całego zespołu BSS, który w tym roku osiągnie pełnoletność, kończąc 18 lat istnienia - dodaje Raciniewski.
Dołącz do dyskusji: Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony