Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2015 roku wyniósł 0,98 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 16,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 29,63 proc. do 0,57 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,21 proc., po wzroście o 23,53 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 9,09 proc. do poziomu 0,20 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Power TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 9.).
Zaś największy spadek, wynoszący 66,67 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance (do 24 czerwca br. nadający jako TV.Disco), który w zeszłym miesiącu miał 0,02 proc. udziału. Stacja spadła z pozycji 9. na 13.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w sierpniu br. wyniosła 797 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
sierpień 2015 | sierpień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 56 274 | 0,98% | 48 943 | 0,84% |
Eska TV | 32 674 | 0,57% | 46 954 | 0,81% |
Disco Polo Music | 11 917 | 0,21% | 9 897 | 0,17% |
4FUN.TV | 11 212 | 0,20% | 12 688 | 0,22% |
VIVA Polska | 6 633 | 0,12% | 10 400 | 0,18% |
Kino Polska Muzyka | 5 090 | 0,09% | 4 459 | 0,08% |
Stars.tv | 3 783 | 0,07% | 5 245 | 0,09% |
ITV | 2 721 | 0,05% | 7 368 | 0,13% |
Power TV | 2 574 | 0,05% | 1 972 | 0,03% |
Vox Music TV | 2 209 | 0,04% | 3 105 | 0,05% |
VH 1 | 1 768 | 0,03% | 2 218 | 0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 398 | 0,02% | 3 010 | 0,05% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 936 | 0,02% | 3 585 | 0,06% |
Muzo.tv | 797 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 19,20 proc., wyniósł 1,49 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,94 proc. udziału, w dół o 32,37 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,38 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 26,92 proc. do 0,33 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Disco Polo Music. Z kolei najwięcej (73,91 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
sierpień 2015 | sierpień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 33 679 | 1,49% | 28 546 | 1,25% |
Eska TV | 21 275 | 0,94% | 31 809 | 1,39% |
4FUN.TV | 8 660 | 0,38% | 8 642 | 0,38% |
Disco Polo Music | 7 471 | 0,33% | 5 902 | 0,26% |
VIVA Polska | 4 611 | 0,20% | 6 712 | 0,29% |
Kino Polska Muzyka | 3 218 | 0,14% | 3 276 | 0,14% |
Stars.tv | 2 624 | 0,12% | 3 927 | 0,17% |
Power TV | 2 064 | 0,09% | 1 809 | 0,08% |
Vox Music TV | 1 807 | 0,08% | 1 820 | 0,08% |
VH 1 | 1 402 | 0,06% | 1 569 | 0,07% |
ITV | 1 389 | 0,06% | 5 279 | 0,23% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 178 | 0,05% | 2 225 | 0,10% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 695 | 0,03% | 2 438 | 0,11% |
Muzo.tv | 609 | 0,03% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv