SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

W styczniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad drugą Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, zaś najwięcej stracił kanały ITV i Viva Polska.

Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2016 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 13,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 31,48 proc. do 0,37 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 17,65 proc. do poziomu 0,14 proc.

Ex aequo na trzecim miejscu (po awansie z czwartego) znalazła się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w styczniu br. również uplasował się na poziomie 0,14 proc., po stracie o 17,65 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziewiątego na szóste).

Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12.

Niewiele mniej straciła Viva Polska, której udział spadł o 40 proc. do 0,06 proc. Zajęła ona miejsce siódme (rok wcześniej była piąta).

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2015

styczeń 2016

SHR%

SHR%

Polo TV

0,74%

0,84%

Eska TV

0,54%

0,37%

4FunTV

0,17%

0,14%

Disco Polo Music

0,15%

0,14%

Kino Polska Muzyka

0,08%

0,07%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

0,04%

0,07%

VIVA Polska

0,10%

0,06%

Stars.tv

0,06%

0,06%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

0,04%

0,05%

Vox Music TV

0,04%

0,04%

Power TV

0,03%

0,04%

ITV

0,06%

0,03%

VH1

0,03%

0,02%

Muzo.tv

0,01%

0,01%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,63 proc., wyniósł 1,40 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,69 proc. udziału, w dół o 29,59 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,28 proc.; - 20 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej (80 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2015

styczeń 2016

SHR%

SHR%

Polo TV

1,08%

1,40%

Eska TV

0,98%

0,69%

4FunTV

0,35%

0,28%

Disco Polo Music

0,24%

0,24%

VIVA Polska

0,18%

0,12%

Stars.tv

0,08%

0,11%

Kino Polska Muzyka

0,14%

0,11%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

0,06%

0,11%

Vox Music TV

0,06%

0,09%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

0,08%

0,08%

Power TV

0,07%

0,08%

VH1

0,07%

0,04%

ITV

0,10%

0,02%

Muzo.tv

0,02%

0,02%

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
doly
Disco polo - Parodia muzyki
odpowiedź
User
tom
Cieszy mnie wzrost kanałów 4fun. Obecnie są bardzo dobre. Jak zaczyna się blok reklamowy np na 4fun to można przełączyć na 4fit&dance lub 4Hits itp. Mają to tak zgrane że nigdy nie lecą reklamy na trzech kanałach jednocześnie. Oferta muzyczna też jest dobra zwłaszcza na 4Hits
odpowiedź
User
ekspert muzyczny
Disco polo to ulubiona rozrywka wyborców PO, .NOWOCZESNA PO, SLD i PSL.
odpowiedź