„Pokaż jakim jesteś fanem!” - rusza promocja Castrola na Euro 2012
Castrol rozpoczyna promocję „Pokaż jakim jesteś fanem!”, w której do wygrania są bilety na Euro 2012. Akcję, której twarzą jest Jerzy Dudek, realizują firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Havas Sports & Entertainment, Mindshare i Redefine.
W ramach promocji „Pokaż jakim jesteś fanem!” na stronie castrolfan.pl do końca czerwca można zamieszczać filmy, zdjęcia i teksty pokazujące oryginalne formy kibicowania. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zakup dowolnego oleju silnikowego Castrol. Autorzy najciekawszych materiałów – wybranych przez Jerzego Dudka, który pod koniec ub.r. został ambasadorem tej firmy (więcej na ten temat) - otrzymają bilety na mecze Euro 2012.
Startująca właśnie promocja to pierwszy etap działań promocyjnych Castrola związanych z Euro 2012. Firma już rok temu uzyskała status oficjalnego sponsora tego turnieju (więcej o tym).
Promocję wspierają działania reklamowe w internecie (m.in. na Facebooku), ponad 10 tys. punktów sprzedaży Castrola w Polsce (materiały POS) oraz w telewizji (billboardy sponsorskie przy meczach towarzyskich reprezentacji Polski i poświęconych im programach).
Kreację kampanii i odpowiedniej sekcji w serwisie castrolfan.pl przygotował Instytut Rozwoju Reklamy, a za jej zawartość i działania public relations odpowiada agencja Havas Sports & Entertainment. Natomiast zakupem mediów na potrzeby akcji zajmuje się dom mediowy Mindshare, a fanpage Castrol Football Polska na Facebooku obsługuje firma Redefine.
Dołącz do dyskusji: „Pokaż jakim jesteś fanem!” - rusza promocja Castrola na Euro 2012