Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol
Sieć Q Service Castrol ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, której twarzami zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka - siatkarz i trener drużyny Asseco Resovia Rzeszów. Akcję "Asy serwisowe" przygotowała Czomolungma Kolektyw i Media Concept.

Kampania podzielona została na kilka etapów. W pierwszym etapie emitowany będzie klip „Mistrzowskie Otwarcie”. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.
Akcję zaplanowano do marca 2020 roku. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak i w digitalu (z naciskiem na media społecznościowe).
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka w kampanii "Asy serwisowe" Q Service Castrol