„Podróże pełne inspiracji” w kampanii Travelist.pl (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Travelist.pl. Reklamy podkreślają, że można z nim z dużą zniżką zarezerwować pobyt w hotelu.
Akcja reklamowa zaczęła się po tym, jak w marcu br. brytyjska grupa Secret Escapes kupiła 100 proc. udziałów w serwisie Travelist.pl.
- To działanie to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli. Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych - zapowiada Tomasz Nowiński CEO Travelist.pl.
W kwietniu br. Travelist.pl miał 483,8 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Kampania rozpoczęła się 7 lipca i potrwa do 27 lipca. Spot jest emitowany w TVN i Polsacie oraz kanałach tematycznych, takich jak m.in. TLC, AXN, TVN Style, TVN 7, BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet.
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Podróże pełne inspiracji” w kampanii Travelist.pl (wideo)