Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować
Rozpoczęła się kampania reklamowa "Nie daj się wylosować"realizowana przy współpracy Pocztylionu-Arka PTE oraz agencji4dm.pl.
Celem kampanii jest pozyskanie młodych członków OFE, którzywchodząc w swoje zawodowe życie stają przed wyborem FunduszuEmerytalnego. Jak wskazują statystyki część z nich nie korzysta zmożliwości wyboru OFE trafiając do puli losowań.
Kampania obejmie swoim zasięgiem cały kraj i będzie realizowanaw do końca lipca przy pomocy materiałów P.O.S dostępnych w ponad 6tys. urzędów pocztowych. Kampania zasięgiem obejmie radio RMF FM iprasę (Metro).
Zakup mediów: Pocztylion-Arka PTE. Kreacja: 4dm.pl (Art. -Mateusz Jarmoszewicz).
Dołącz do dyskusji: Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować