Poczta Polska promuje neokartkę mobilną w smartfonach i podczas eventów
Rusza wakacyjna kampania reklamowa mobilnej wersji neokartki udostępnionej niedawno przez Pocztą Polską. Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej reklamy w smartfonach i eventy - odpowiadają firmy Chacuna Group i Codemedia.
Reklamy mobilnej neokartki podkreślają, że w ramach tej usługi można zlecić dostarczenie przez listonosza - w formie pocztówki w formacie A5 - zdjęcia zrobionego smartfonem. Taka opcja została wprowadzona przez Pocztę Polską w połowie lipca (zobacz szczegóły), natomiast podstawowa wersja usługi działa od początku br., a jej twarzą reklamową jest Grzegorz Halama (więcej na ten temat).
Obecna kampania jest skierowana do użytkowników smartfonów z systemem Android przebywających na wakacjach lub planujących wakacyjny wypoczynek. Akcja obejmuje reklamy (w globalnych sieciach reklamy mobilnej, w mobilnym Facebooku i serwisie Wakacje.pl), eventy w miejscowościach turystycznych oraz konkurs organizowany wspólnie z Wakacje.pl (można w nim wygrać bony wakacyjne na łączną sumę 30 tys. zł).
Obsługą budżetu kampanii zajmuje się dom mediowy Codemedia, a za realizację eventów odpowiada agencja Chacuna Group. Akcja potrwa do końca sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska promuje neokartkę mobilną w smartfonach i podczas eventów