Pluszowe odsetki do przytulania w kampanii kredytu w Banku BPH (wideo)
Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego, której bohaterami są żywe pluszaki symbolizujące korzystne odsetki. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink.
W nowym spocie Banku BPH 12 sympatycznych pluszaków za wszelką cenę, nieraz w zabawny sposób, stara się wrócić do mężczyzny, który wziął kredyt gotówkowy w tym banku, żeby zostały przytulone. Ostatecznie wszystkie zostają zabrane na przejażdżkę samochodem.
Kampania wspiera promocję, w ramach której każdemu klientowi, który będzie terminowo spłacał raty kredytu, Bank BPH zwróci wszystkie odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach. Oferta dotyczy umów wyłącznie na kredyt gotówkowy (bez konsolidacyjnego) w wysokości od 1 tys. zł do 20 tys. zł netto na 12-24 miesiące. Będzie obowiązywać do końca sierpnia.
W poprzedniej kampanii Banku BPH posiadaczy rachunku Lubię to! Konto gonił zabawny bohater symbolizujący maksymalnie 50 zł miesięcznie zwrotu 3 proc. płatności realizowanych kartą (zobacz więcej).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 7 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat), internet (m.in. serwisy VoD) oraz placówki Banku BPH.
Koncepcję i kreację kampanii opracowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Pluszowe odsetki do przytulania w kampanii kredytu w Banku BPH (wideo)