„Pluszaki Rozrabiaki” promowane przez rekomendacje
Rozpoczęła się kampania promocyjna magazynu „Pluszaki Rozrabiaki” oparta na marketingu rekomendacji. Akcję realizuje agencja Streetcom.
W ramach kampanii promocyjnej „Pluszaków Rozrabiaków” tysiąc kobiet z dziećmi w wieku od 3-9 lat otrzymało egzemplarze tego pisma dla siebie i do rozdania dla innych matek oraz specjalnie przygotowany przewodnik po świecie. Uczestniczki akcji będą przekazywać organizatorom opinie na temat magazynu oraz informować o ilości swoich rekomendacji. Celem akcji oprócz promowania pisma i podkreślania jego atutów jest budowanie naturalnej więzi między nim a jego czytelniczkami oraz zbieranie ich sugestii.
Kampanię – zaplanowaną na dwa miesiące – realizuje agencja Streetcom, na zlecenie publikującego „Pluszaki Rozrabiaki” wydawnictwa Egmont. W ramach akcji firma uruchomiła na swojej stronie internetowej forum poświęcone temu czasopismu.
Dołącz do dyskusji: „Pluszaki Rozrabiaki” promowane przez rekomendacje